woensdag 18 juli 2012

Ravelry - meet

Ondanks het gebrek aan slaap de vorige nacht, ben ik toch naar de Ravelry-meet gegaan.
Samen haken en breien, en natuurlijk gezellig bijpraten over vanalles en nog wat, maar vooral over wolletjes en patronen.
Het groepje is al flink aangegroeid.  Er was zelfs een tweede tafel nodig zodat iedereen kon zitten en op een veilige manier kon breien, zonder de ogen van de buurvrouw uit te steken.
Er werden weer een aantal mooie projecten getoond.  Maar ik laat me toch niet overhalen om terug te breien.  Ik heb nu al geen tijd om al m'n haakprojecten te maken.  M'n lijstje op Ravelry is weeral aangegroeid, ondanks het feit dat ik grote kuis heb gehouden.

Voor diegenen die zin hebben om ook gezellig te haken of breien.  1 keer per maand komen we samen in "Hof Ter Beke" aan de Markgravelei.  Nu moet ik er wel gelijk bij vertellen dat de locatie al eens kan veranderen, naar de zomerbar als het goed weer is bv.

Ik had vandaag mijn shawl meegenomen.  Het eerste bolletje Royal - paars is op en mijn shawl ziet er al bijna echt uit...  Morgen als het licht is, zal ik een foto nemen en laten zien.  Nu ga ik wat slaap inhalen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten