donderdag 19 juli 2012

Festival Shawl

Zoals beloofd, een foto van mijn WIP (Work In Progress).  Het patroon vond ik op Ravelry en het heeft de naam Festival Shawl.

http://www.ravelry.com/patterns/library/festival-shawl

Het garen dat ik gebruik is Royal (acryl) van Zeeman.  Ik was twee weken geleden bij Zeeman en zag een nieuwe kleur.  Ik was er gelijk verliefd op.  Op de foto's is het niet echt duidelijk, maar het is een donker paars, aubergine. 
Dit is de eerste shawl die ik maak.  Het is een eenvoudig te volgen patroon en er komen er zeker meer :-)


2 opmerkingen:

  1. dit wordt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi.. mooie swapsjaal lolll

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, we zien wel weer :p
      Hij is nog niet af hoor! Al gaat het sneller dan ik had gedacht. Misschien heb ik nog wel bolletjes over voor een extra sjaal... of misschien niet? :p

      Verwijderen