woensdag 11 juli 2012

Cupcakes

Zaterdag volgde ik een workshop "cupcakes versieren" bij "De koekedoos" in Hoevenen.  We waren met 4, allemaal beginnelingen.  Het werd een leuke namiddag :-)
Het maken van de versieringen ging eigenlijk veel vlotter dan ik had gedacht!  Zou ik toch nog handig zijn ;-)  Naar de calorietjes hebben we even niet gekeken. 
Eerst had ik geen inspiratie en heb ik een voorbeeldje nagemaakt dat tentoongesteld werd.  De bloemetjes.  Omdat ik schrik had dat ik geen 8 verschillende cupcakes ging kunnen verzinnen, maakte ik het bloemetje twee keer.
Daarna was ik niet meer te stoppen.  Een paddenstoel, een vis, een prinsessencakeje, een piratenboot, Rupsje-nooit-genoeg op een appel en nog een taartje op een taartje.  Die laatste heb ik afgekeken uit een boek ;-)  Het vreemde zwarte dingetje op de paddenstoel is een schoorsteen.  Niet zo heel goed zichtbaar op de foto.  Ik kan geen nieuwe foto's maken want de cakejes zijn al allemaal op!
Hier is alvast een foto om jullie te doen watertanden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten