dinsdag 10 juli 2012

Vakantie

Wat schaam ik me rot... Het is een maand geleden sinds ik hier een update plaatste.

Het einde van het schooljaar was op school lekker druk met af en toe een hektische dag ;-)  We hebben de ouders verwend met een ouderfeest.  Het werd een reuzepicknick... in de sportzaal.  Lang leve het goede weer van de laatste weken ;-)
Met de kleuters en de leerlingen van het eerste leerjaar hadden we allerlei lekkers gemaakt, confituur, eiersla, groentjes,... 
Er was een hoekje waar de leerlingen hun ouders een verwen-massage konden geven en een hoekje waar de ouders een handenmassage kregen van hun spruiten.
Helemaal relaxed kwamen ze dan bij mij voor een "glamor-foto-shoot".  Er waren pruiken, hoeden, kettingen,... Iedereen liet zich gaan en helemaal uitgedost kwamen ze voor de lens.  Er werd veel gelachen en de foto's spraken voor zich.  Het was een leuke voormiddag!


Ondertussen heb ik niet stil gezeten. 
Bij Zahia volgde ik een workshop "vintage juwelen maken".  Leuk op te  doen!  Hieronder een foto van mijn ketting.  Het hangertje heeft 2 verschillende kanten met telkens een andere fairy erin.  Het hangertje was leeg, daarin plakte ik de tekeningen.  Daarop kwam dan een rond glasje.
De bloemen, blaadjes en vogel zijn gemaakt van Murano-glas.



Op Ravelry vond ik weer een heleboel nieuwe patronen.  Mijn queue, ofwel datgene wat ik ooit nog wel eens zou willen maken, is ondertussen gegroeid naar maar dan 200 projectjes... Misschien moet ik toch maar eens grote kuis houden en kijken wat ik echt wel leuk vind.  Ravelry lijkt wel een oneindige voorraad met patronen, altijd is er wel iets nieuws te vinden.

Bij het tabje "Crafts en Stuff" vinden jullie een overzichtje van alle nieuwe spulletjes die ik maakte de afgelopen weken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten